Το 2022 οι PLACEBO έρχονται και πάλι στην αγαπημένη τους Ελλάδα για να μοιραστούν μουσική και ιδέες με το φανατικό ελληνικό κοινό τους, που δε σταματά ποτέ να τους περιμένει και να τους υποδέχεται με δύναμη και πάθος!
Την Τρίτη 19 Ιουλίου στη Τεχνόπολη θα γίνει ένα οδοιπορικό στη μεγάλη δισκογραφία του γκρουπ, ένα γλέντι όπου οι γενιές συναντώνται με έναν κοινό κώδικα και βρίσκουν στέρεο πέρασμα για τη συνέχεια μέσα από τη μουσική και τα λόγια του γκρουπ.
Ο Fantastic Negrito θα βρεθεί για πρώτη φορά μπροστά στο Αθηναϊκό κοινό χαρίζοντας μια ηλεκτρισμένη blues μουσική εμπειρία σε όσους τυχερούς βρεθούν εκείνο το βράδυ μαζί του.